Вкладиші корінні та шатунні
Корені та шатунні вкладиші є радіальні та навантажуються силами тиску газів у циліндрах дизельу, а також силами інерції мас рухомих деталей кривошипно-шатуванного механізму. Давання на поверхні тертя вкладок під час згоряння палива в циліндрах сягає 35.40 МПа й більше.
Основні вимоги, що пред'являються до вкладок є їх зносостійкість, антифрикційні, антизадирні та антикорозійні властивості, теплопровідність і здатність поглинати абразивні частинки, що містяться в мастильній олії. Корені вкладки мають також мати достатньою жорсткістю, що запобігає циклічному викривленню осі колінчастого вала під дію перерахованих навантажень.
Радіальні підшипники складаються з двох вкладок, завтовшки приблизно 3 мм у шатунних і приблизно 4 мм у корінних, формуваних холодним штампуванням. Основою вкладок є сталева стрічка, на яку заливанням нанесений шар алюмінієвого сплаву, а в форсованих дизелів шар олив'яної бронзи. Третім шаром є сплав свинцю з оловом завтовшки 0,03...0,04 мм. Для правильного встановлення вкладок у паросточки їхніх послів слугують виштамповані в них вусики, що входять до спеціальних пази в пастелях. Під час затягування болтів кріплення кришки підшипника вкладки навантажуються в розтяжку пастелі з натягом, який запобігає їхньому провертанню під дією сил тертя біля шийки вала.
Упоральні підшипники навантажуються силою натискних пружин зчеплення під час його вимкнення, а також осьовий складник сили в косозубому зачепленні шестерні приводу механізму газорозподілу та паливного насоса високого тиску, встановленої на колінчастому валі. Ці сили, як і подовження вала під час його нагрівання, називають його осьове переміщення, що призводить до порушення кутів оперення подавання палива в циліндри дизеля насосом високого тиску та фаз газорозподілу.
Упорними підшипниками, що запобігають осьовому переміщенню вала, є чотири півкільця. Розміщення напівкілець перед хвостовиком дає змогу розвантажити вал від сили натискних пружин зчеплення. Провертання напівкілець запобігає штифтам, що проходять через свердління. Для рівномірного розподілу олії, що витікає з кореного підшипника, по струменястому поверхностям щік вала та півкілець, на останніх робляться радіальні канавки. Ці поверхні напівкілець покриті шаром антифрикційного сплаву.
- Вкладки шатунні та корінні Д 245 Н2 (ДАЙДО МЕТАЛ Рouto) Д245-1004140-ЕН2 оригінал3 500 ₴Готово до відправки Оптом і в роздріб
- Вкладиші колінвала шатунні та корінні комплект Н1, Н-2, Р-1 МТЗ Д-240 (Тамбов)3 400 ₴Готово до відправки
- Вкладиші колінвала шатунні та корінні комплект (Н-1, Н-2, Р-1 Д-240) (вір-во Дайдо)2 990 ₴Готово до відправки
комплекту вкладок СМД-14, СМД-18, СМД-20, СМД-22 Н1, Н2, Р1, Р2, Р3
У нас Ви можете придбати за доступною ціною комплект вкладнів (корених і шатунних) до автотракторної та спец. техніки, як-от Т-40 (Д-144), МТЗ-80/82 (Д240..245), Т-25, Т-16, (Д-21), СМД-18.22, СМД-60.68, КАМАЗ 740, 7405, ЯМЗ-236, ЯМЗ-238, У наявності всі розміри корінних і хитунних вкладок.
Корені та шатунні вкладки є радіальні та навантажуються силами тиску газів у циліндрах дизельу, а також силами інерції мас рухомих деталей кривошипно-шатуванного механізму. Давання на поверхні тертя вкладок під час згоряння палива в циліндрах сягає 35.40 МПа й більше.
Основні вимоги, що пред'являються до вкладок є їх зносостійкість, антифрикційні, антизадирні та антикорозійні властивості, теплопровідність і здатність поглинати абразивні частинки, що містяться в мастильній олії. Корені вкладки мають також мати достатньою жорсткістю, що запобігає циклічному викривленню осі колінчастого вала під дію перерахованих навантажень.
Радіальні підшипники складаються з двох вкладок, завтовшки приблизно 3 мм у шатунних і приблизно 4 мм у корінних, формуваних холодним штампуванням. Основою вкладок є сталева стрічка, на яку заливанням нанесений шар алюмінієвого сплаву, а в форсованих дизелів шар олив'яної бронзи. Третім шаром є сплав свинцю з оловом завтовшки 0,03...0,04 мм. Для правильного встановлення вкладок у паросточки їхніх послів слугують виштамповані в них вусики, що входять до спеціальних пази в пастелях. Під час затягування болтів кріплення кришки підшипника вкладки навантажуються в розтяжку пастелі з натягом, який запобігає їхньому провертанню під дією сил тертя біля шийки вала.
Упоральні підшипники навантажуються силою натискних пружин зчеплення під час його вимкнення, а також осьовий складник сили в косозубному зачепленні шестерні приводу механізму газорозподілу та паливного насоса високого тиску, встановленої на колінчастому валі. Ці сили, як і подовження вала під час його нагрівання, називають його осьове переміщення, що призводить до порушення кутів оперення подавання палива в циліндри дизеля насосом високого тиску та фаз газорозподілу.
Упорними підшипниками, що запобігають осьовому переміщенню вала, є чотири півкільця. Розміщення напівкілець перед хвостовиком дає змогу розвантажити вал від сили натискних пружин зчеплення. Провертання напівкілець запобігає штифтам, що проходять через свердління. Для рівномірного розподілу олії, що витікає з кореного підшипника, по струменястому поверхностям щік вала та півкілець, на останніх робляться радіальні канавки. Ці поверхні напівкілець покриті шаром антифрикційного сплаву.