Кошик
363 відгуків
+380 (67) 573-33-39
+380 (67) 733-98-74
+380 (66) 007-23-33
Запчасти для сельскохозяйственной техники
Кошик

Вкладки шатунні ЮМЗ (Д-65) Jubana Р1

700 ₴

  • Готово до відправки
Вкладки шатунні ЮМЗ (Д-65) Jubana Р1
Вкладки шатунні ЮМЗ (Д-65) Jubana Р1Готово до відправки
700 ₴
+380 (67) 573-33-39
ViberВиталий
  • +380 (67) 733-98-74
    Олег
  • +380 (66) 007-23-33
+380 (67) 573-33-39
Viber Виталий
  • +380 (67) 733-98-74
    Олег
  • +380 (66) 007-23-33
повернення товару протягом 14 днів безкоштовно

Вкладки ЮМЗ (Д-65)  Jubana шатунні  Р 1     Шатунні вкладки є радіальні та навантажуються силами тиску газів у циліндрах дизеля, а також силами інерції мас, що рухаються, кривошипно-шатуваного механізму. Давлення на поверхні тертя вкладок під час згоряння палива в циліндрах сягає 35.40 МПа й більше.

Основні вимоги, що пред'являються до вкладок, є їх зносостійкість, антифрикційні, антизадирні й антикорозійні властивості, теплопровідність і здатність поглинати абразивні частинки, що містяться в мастильній олії. Корені вкладки мають також мати достатню жорсткість, що запобігає циклічному викривленню осі колінчастого вала під дію перерахованих навантажень.

Радіальні підшипники складаються з двох вкладок, завтовшки приблизно 3 мм у шатуваних, і приблизно 4 мм у корінних, формуваних холодним штампуванням. Основою вкладок є сталева стрічка, на яку заливанням нанесений шар алюмінієвого сплаву, а в форсованих дизелів шар олив'яної бронзи. Третім шаром є сплав олива з оловом завтовшки 0,03...0,04 мм. Для правильного встановлення вкладок у паросточки їхніх послів слугують виштамповані в них вусики, що входять до спеціальних пази в пастелях. Під час затягування болтів кріплення кришки підшипника вкладки навантажуються в розтяжку пастелі з натягом, який запобігає їхньому провертанню під дією сил тертя біля шийки вала.

Упоральні підшипники навантажуються силою натискних пружин зчеплення під час його вимкнення, а також осьовий складник сили в косозубому зачепленні шестерні приводу механізму газорозподілу та паливного насоса високого тиску, встановленої на колінчастому валі. Ці сили, як і подовження валу під час його нагрівання, називають його осьове переміщення, що призводить до порушення кутів оперення подавання палива в циліндри дизеля насосом високого тиску та фаз газорозподілу.

Упорними підшипниками, що запобігають осьовому переміщенню вала, є чотири півкільця. Розміщення напівкілець перед хвостовиком дає змогу розвантажити вал від сили натискних пружин зчеплення. Для рівномірного розподілу олії, що витікає з кореного підшипника, по поверхнях, що труться, щік вала та півкілець, на останніх робляться радіальні канавки. Ці поверхні напівкілець покриті шаром антифрикційного сплаву.

Характеристики
Основні
ВиробникJubana
Тип запчастиниОригінал
СтанНовий
Країна виробникЛатвія
Тип технікиСільськогосподарська техніка
ЗастосуванняЮМЗ
Інформація для замовлення
  • Ціна: 700 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner