Кошик
363 відгуків
+380 (67) 573-33-39
+380 (67) 733-98-74
+380 (66) 007-23-33
Запчасти для сельскохозяйственной техники
Кошик

Вкладки корінні та шатунні СМД-14, СМД-18, СМД-20, СМД-22 Jubana. Р 1

3 000 ₴

  • Готово до відправки
Вкладки корінні та шатунні СМД-14, СМД-18, СМД-20, СМД-22 Jubana. Р 1
Вкладки корінні та шатунні СМД-14, СМД-18, СМД-20, СМД-22 Jubana. Р 1Готово до відправки
3 000 ₴
+380 (67) 573-33-39
ViberВиталий
  • +380 (67) 733-98-74
    Олег
  • +380 (66) 007-23-33
+380 (67) 573-33-39
Viber Виталий
  • +380 (67) 733-98-74
    Олег
  • +380 (66) 007-23-33
повернення товару протягом 14 днів безкоштовно

Ціну комплекту вкладок СМД-14, СМД-18, СМД-20, СМД-22  Р1, 
У нас Ви можете придбати за доступною ціною комплект вкладнів (корених і  шатунних) до автотракторної та спец. техніки, як-от Т-40 (Д-144), МТЗ-80/82  (Д240..245), Т-25, Т-16, (Д-21), СМД-18.22, СМД-60..68, КАМАЗ 740, 7405, ЯМЗ-236, ЯМЗ-238,  У наявності всі розміри корінних і хитунних вкладок.

Корені та шатунні вкладки є радіальні та навантажуються силами тиску газів у циліндрах дизельу, а також силами інерції мас рухомих деталей кривошипно-шатуванного механізму. Давлення на поверхні тертя вкладок під час згоряння палива в циліндрах сягає 35.40 МПа й більше.

Основні вимоги, що пред'являються  до вкладок є їх зносостійкість, антифрикційні, антизадирні та антикорозійні  властивості, теплопровідність і здатність поглинати абразивні частинки, що містяться в мастильній олії. Корені вкладки мають також мати  достатньою жорсткістю, що запобігає циклічному викривленню осі колінчастого вала під дію перерахованих навантажень.

Радіальні підшипники складаються з двох вкладок, завтовшки приблизно 3 мм у шатунних і приблизно 4 мм у корінних, формуваних холодним штампуванням. Основою вкладок є сталева стрічка, на яку заливанням нанесений шар алюмінієвого сплаву, а в форсованих дизелів шар олив'яної бронзи. Третім шаром є сплав олива з оловом завтовшки 0,03...0,04 мм. Для правильного встановлення вкладок у паросточки їхніх послів слугують виштамповані в них вусики, що входять до спеціальних пази в пастелях. Під час затягування болтів кріплення кришки підшипника вкладки навантажуються в розтяжку пастелі з натягом, який запобігає їхньому провертанню під дією сил тертя біля шийки вала.

Упоральні підшипники  навантажуються силою натискних пружин зчеплення під час його вимкнення, а також осьовий складник сили в косозубному зачепленні шестерні приводу механізму газорозподілу та паливного насоса високого тиску, встановленої на колінчастому валі. Ці сили, як і подовження вала під час його нагрівання, називають його осьове переміщення, що призводить до порушення кутів оперення подавання палива в циліндри дизеля насосом високого тиску та фаз газорозподілу.

Упорними підшипниками, що запобігають осьовому переміщенню вала, є чотири півкільця. Розміщення напівкілець перед хвостовиком дає змогу розвантажити вал від сили натискних пружин зчеплення. Провертання напівкілець запобігає штифтам, що проходять через свердління. Для рівномірного розподілу олії, що витікає з кореного підшипника, по струменястому  поверхностям  щік вала та півкілець, на останніх робляться радіальні канавки. Ці поверхні напівкілець покриті шаром антифрикційного сплаву.    

Характеристики
Основні
ВиробникJubana
Тип запчастиниОригінал
СтанНовий
Країна виробникЛатвія
Тип технікиСільськогосподарська техніка
ЗастосуванняДТ-75
Інформація для замовлення
  • Ціна: 3 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner