Застосовується у двигунах: СМД-60, СМД-62, СМД-64, СМД-60-02, СМД-72, СМД-66. Транспортні засоби: Т-150, Т-150К-27, Т-150К «Колос», КС-6, КС-6Б, КСК-4-1 СК-100.
Технічні характеристики
Тип двигуна: Одноциліндровий, двотактний із кривошипно-камерною продувкою
Спосіб змішування: карбюраторний
Кількість циліндрів: 1
Робочий об'єм: 0,346 л
Номінальний діаметр циліндра: 72 мм
Номінальний хід поршня: 85 мм
Ступінь стиснення (геометричний) 7,5
Максимальний крутний момент двигуна, Н.м. (кгс.м.) 25 (2,55)
Принцип роботи пускового двигуна
Після запуску пускового двигуна від стартера ПД-10 він через механізм передавання з'єднується з основним двигуном. Завдяки цьому редуктор отримує обертання від зубчистого вінця маховика та складається з автомата увімкнення, багатодискового фрикційного зчеплення, знижувального шестерного передавання, й обгінної муфти. Під час пуску основного двигуна автоматом ввімкнення спочатку ввімкнення шестерня з зубчастим маховиком пускового двигуна, потім плавно вмикається фрикційна муфта. Колінчастий вал основного двигуна набирає частоту обертання до моменту його самостійної роботи. Потім за допомогою обгінної муфти він від'єднується від пускового двигуна
- Ціна: 5 900 ₴