Первинний і вторинний вали розташовані послідовно, вторинний спирається водночас на підшипник, встановлений у хвостовику первинного вала. Жорсткий зв'язок вони не мають і обертаються незалежно один від одного. Проміжний вал розташований під первинним і вторинним. На валах містяться блоки шестерень. Щоб зменшити шумність роботи та уникнути вібрації, шестерні зазвичай роблять косозубими.
На первинному валу трактора розміщена тягова шестерня, що приводить у рух проміжний вал. На проміжному валу розташований блок шестерень, шестерні якого жорстко з'єднані з валом і часто виготовляються як єдина комплектувальна деталь. На вторинному валу розташовані ведмеді шестерні, які можуть перебувати на шліцах вала та переміщатися ними, або обертаються на сходинках, у цьому разі їх поздовжнє переміщення виключене, а передавання вмикається через приєднання шестерні до валу ковзної муфтою, часто забезпеченої механізмом, що вирівнює кутові швидкості вала та шестерні — синхронізатором. У несинхронізованих КПП спортивних автомобілів або спецтехніки для цієї ж мети часто використовуються кулачкові муфти.
Основні | |
---|---|
Виробник | ТАРА |
Країна виробник | Україна |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Застосування | Т-150 |
Користувальницькі характеристики | |
Тип техніки | т-150 |
- Ціна: 5 590 ₴