Редуктор ПД МТЗ у зборі
-
Редуктор — це запчастина до пускового двигуна МТЗ (малюнок 1) здійснює передавання обертання від колінвала пускового двигуна до колінвала дизельа під час його пуску. Основними деталями редуктора є вал (поз. 4), що обертається на двох кулькопідшипниках, фрикційне зчеплення, механізм вмикання й муфта вільного ходу. На валу (поз. 4) вільно обертається шестерня (поз. 6) зчеплення, яке постійно зачеплене із шестірнею проміжної пускового агрегату.
До шестерні заклепками прикріплений провідний барабан (поз. 11) муфти, які мають чотири виступи, що входять до пази на провідних дисках (поз. 12) муфти. Виступи на ведомих дисках (поз. 13) входять до пази, виготовлені на спеціальній обоймі муфти вільного ходу, через що під час обертання дисків (поз. 13) обертається й обойма. Внутрішня поверхня обойми виготовлена з чотирма фасонними пазами. У кожному пазу міститься циліндричний ролик (поз. 14). Пази обойми зроблені так, що в момент ввімкнення зчеплення, коли починає обертатися втулка, ролики перекочуються по пазу та затискають обойму на валу.
Отже, відбувається передавання обертання на вал редуктора РПД-2.000 від пускового двигуна, а також і шестерні увімкнення (поз. 8), що входить до зачеплення з маховиком і передає обертання колінулаву дизельного двигуна Д-240. Введення шестерні в зачіплення з маховиком здійснюється за допомогою важеля, який з'єднаний за допомогою системи тяг із важелем муфти увімкнення. Міститься зчеплення важелем (поз. 1). Поворотом важеля, а разом із ним і валика (поз. 3) Ввімкнення в крайнє заднє положення (до маховика) повертається натискний упор (поз. 16).
Під час повороту важеля (поз. 1) у зворотний бік під дією пружини відтискання натискного диска, наполегливого підшипника та рухомого упору. У міру того, як підвищується частота обертання дизеля, вантажі (поз. 9) механізму вмикання збігається під впливом відцентрової сили, і у разі досягнення частоти обертання 750-840 об./хв звільняє тримач (поз. 10. Діючи через штовхач, стиснуті пружини відштовхують назад тримач і виводять шестерню (поз. 8) із зачеплення з маховиком. Відбувається автоматичне вимкнення редуктора. Мастило деталей редуктора здійснюється оливою, яка заливається в корпус (поз. 7) через отвір, виготовлений у картері пускового агрегата.
Рис. 1 — Редуктор пускового двигуна (РПД) МТЗ, Д-240 (РПД-2.000)
1 — важіль увімкнення зчеплення; 2 — валик важеля; 3 — валик увімкнення; 4 — вал редуктора; 5 — кришка редуктора; 6 — шестірня муфти увімкнення; 7 – корпус; 8 — шестерня увімкнення; 9 — вантажі; 10 — тримач вантажів; 11 — провідний барабан; 12 — провідний диск; 13 — відовий диск; 14 — ролик; 15 — натискний диск; 16 — натискний упор; 17 — маточина.
- Ціна: 3 500 ₴