Кошик
152 відгуків
Запчасти для сельскохозяйственной техники
+38 (067) 573-33-39
+380 (67) 573-33-39
+380 (67) 733-98-74
+380 (66) 007-23-33

Редуктор П-350 (Т-150) 350.12.010.00

  • В наявності

900 грн

+380 (67) 573-33-39
ViberВиталий
  • +380 (67) 733-98-74
    Олег
  • +380 (66) 007-23-33
повернення товару протягом 14 днів безкоштовно
Редуктор П-350 (Т-150) 350.12.010.00
Редуктор П-350 (Т-150) 350.12.010.00В наявності
900 грн
+380 (67) 573-33-39
ViberВиталий
  • +380 (67) 733-98-74
    Олег
  • +380 (66) 007-23-33
Купити

Опис

Редуктор ПД-350 СМД-60 (350.12.010.00) встановлюється на двигуни СМД-60 Трактора Т-150

Передача обертання до дизеля СМД-60 від пускового двигуна здійснюється за допомогою блоку шестерень і одноступінчатого редуктора 350.12.010.00 (малюнок 1). Редуктор оснащений багатодисковою муфтою (поз. 8), обгінною муфтою (поз. 7, 17) і автоматом відключення шестерні (поз. 12).

Корпус редуктора (поз. 4) прикріплений трьома болтами до картера маховика. На валу редуктора пускового двигуна Т-150, обертається в двох кулькових підшипниках (поз. 1, 10), вільно посаджена шестірня (поз. 9), має бронзову втулку, до якої приклепан барабан, ведучий в дискової муфти (поз. 8). Ведучі диски через пази з'єднуються з барабаном, ведені диски – з втулкою (поз. 7) обгінної муфти.

Муфта включається поворотом важеля (поз. 19). Втулка (поз. 7) виконана з пазами, в яких ролики перекочуються (поз. 17). Коли відбувається передача обертання від пускового двигуна, втулка заклинюється роликами на валу і повідомляється рух шестерні включення (поз. 12). Шестірня включення через шліци з'єднана з валом редуктора, входячи в зачеплення з маховиком дизеля.

Зачеплення шестерні з вінцем маховика здійснюється важелем, який розташований на картері маховика. Роз'єднання зачеплення відбувається за допомогою автомата, що складається з власника вантажів (поз. 14), двох вантажів (поз. 13), штовхача (поз. 15) та двох пружин (поз. 16).

Для запуску двигуна шестерню включення (поз. 12), що вільно пересувається на шліцах вала, вводять важелем у зачеплення з маховиком дизеля. Після цього проводять запуск пускового двигуна і включають важелем (поз. 19) муфту редуктора (РПД Т-150). При цьому відбувається передача осьового зусилля через упорний підшипник (поз. 3) на натискний диск (поз. 6), який, у свою чергу, стискає ведені і ведучі диски муфти. Далі рух передається втулці (поз. 7), яка через ролики (поз. 17) заклинюється на валу, починаючи обертатися разом з ним. Шестірня (поз. 12) своїм обертанням прокручує колінвал дизеля. Після пуску число оборотів коленвала швидко зросте, і почнеться передача обертання від нього до валу редуктора.

Рис. 1 — Редуктор пускового двигуна (РПД) Т-150, СМД-60 (350.12.010.00)

Рис. 1 — Редуктор пускового двигуна (РПД) Т-150, СМД-60 (350.12.010.00)

1 – передній підшипник; 2 – вал редуктора; 3 – упорний підшипник; 4 – корпус редуктора; 5 – упорний підшипник; 6 – натискний диск; 7 – втулка обгінної муфти; 8 – муфта включення; 9 – шестірня муфти зчеплення; 10 – задній підшипник вала; 11 – захисна втулка; 12 – шестірня включення (бендикс); 13 – вантаж механізму відключення; 14 – тримач вантажів; 15 – штовхач; 16 – поворотні пружини; 17 – ролик обгінної муфти; 18 – рухливий упор; 19 – важіль включення муфти редуктора; 20 – вал управління муфтою; 21 – контрольна пробка рівня мастила в редукторі; 22 – валик включення муфти.

Інформація для замовлення

  • Ціна: 900 грн

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner