Кошик
316 відгуків
+380 (67) 573-33-39
+380 (67) 733-98-74
+380 (66) 007-23-33
Запчасти для сельскохозяйственной техники
Кошик

Редуктор П-350 (Т-150) 350.12.010.00

2 500 ₴

  • Готово до відправки
Редуктор П-350 (Т-150) 350.12.010.00
Редуктор П-350 (Т-150) 350.12.010.00Готово до відправки
2 500 ₴
+380 (67) 573-33-39
ViberВиталий
  • +380 (67) 733-98-74
    Олег
  • +380 (66) 007-23-33
+380 (67) 573-33-39
Viber Виталий
  • +380 (67) 733-98-74
    Олег
  • +380 (66) 007-23-33
повернення товару протягом 14 днів безкоштовно

Редуктор ПД-350 СМД-60 (350.12.010.00) встановлюється на двигуни СМД-60 Трактора Т-150

Передавання обертання до дизельу СМД-60 від пускового двигуна здійснюється за допомогою блока шестерень і одноступеневого редуктора 350.12.010.00 (малюнок 1). Редуктор обладнаний багатодисковою муфтою (поз. 8), обгінною муфтою (поз. 7, 17) і автоматом вимкнення шестерні (поз. 12).

Корпус редуктора (поз. 4) прикріплений трьома болтами до картера маховика. На валу редуктора пускового двигуна Т-150, що обертається у двох кулькових підшипниках (поз. 1, 10), вільно посаджена шестерня (поз. 9), що має бронзову втулку, до якої приклепан барабан, що веде в дисковій муфті (поз. 8. Повітропроникні диски через пази з'єднуються з барабаном, ведомі диски — з втулкою (поз. 7) обгінної муфти.

Муфта вмикається поворотом важеля (поз. 19. Втулка (поз. 7) зроблена з пазами, у яких перекочуються ролики (поз. 17. Коли відбувається передавання обертання від пускового двигуна, втулка заклинюється роликами на валу та повідомляє рух шестерні увімкнення (поз. 12. Шестірня увімкнення через шліци з'єднана з валом редуктора, входячи в зачіплення з маховиком дизельу.

Зачеплення шестерні з вінцем маховика здійснюється важелем, який розташований на картері маховика. Роз'єднання зачіпання відбувається за допомогою автомата, що складається з тримача вантажів (поз. 14), двох вантажів (поз. 13), штовхача (поз. 15) і двох пружин (поз. 16).

Для запуску двигуна шестерню увімкнення (поз. 12), яка вільно пересувається на шліцах вала, вводять важелем у зачеплення з маховиком дизельу. Після цього здійснюють запуск пускового двигуна та вмикають важелем (поз. 19) муфту редуктора (РПД Т-150). Водночас відбувається передавання осьового зусилля через упорний підшипник (поз. 3) на натискний диск (поз. 6), який так само стискає одомі та провідні диски муфти. Далі рух передається втулці (поз. 7), яка через ролики (поз. 17) заклинюється на валу, починаючи обертатися разом із ним. Шестірня (поз. 12) своїм обертанням прокручує колінвал дизеля. Після пуску число обертів колінвала швидко старіє і почнеться передавання обертання від нього до валу редуктора.

Рис. 1 — Редуктор пускового двигателя (РПД) Т-150, СМД-60 (350.12.010.00)

Рис. 1 — Редуктор пускового двигуна (РПД) Т-150, СМД-60 (350.12.010.00)

1 – передний подшипник;  2 — вал редуктора;  3 – упорний підшипник;  4 – корпус редуктора;  5 – упорний підшипник;  6 — диск натискний;  7 — втулка обгінної муфти;  8-муфта увімкнення;  9 — шестірня муфти зчеплення;  10 – задний подшипник вала;  11 — захисна втулка;  12 — шестерня увімкнення (бендикс);  13 — вантаж механізму вимкнення;  14 — тримач вантажів;  15 — штовхач;  16 — поворотні пружини;  17 — ролик обгінної муфти;  18 – рухомий упор;  19 — важіль вмикання муфти редуктора;  20 – валик керування муфтою;  21 — контрольний корок рівня мастила в редукторі;  22 — валик вмикання муфти.

Інформація для замовлення
  • Ціна: 2 500 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner