Кошик
316 відгуків
+380 (67) 573-33-39
+380 (67) 733-98-74
+380 (66) 007-23-33
Запчасти для сельскохозяйственной техники
Кошик

Редуктор ПД А41 41-19с2А

5 650 ₴

  • Немає в наявності
Редуктор ПД А41 41-19с2А
Редуктор ПД А41 41-19с2АНемає в наявності
5 650 ₴
+380 (67) 573-33-39
ViberВиталий
  • +380 (67) 733-98-74
    Олег
  • +380 (66) 007-23-33
+380 (67) 573-33-39
Viber Виталий
  • +380 (67) 733-98-74
    Олег
  • +380 (66) 007-23-33
повернення товару протягом 14 днів безкоштовно

Редуктор пускового двигуна А-41, 41-19с2А

призначений для тракторів марки ДТ-75 і їх модифікацій, а також для техніки, обладнаної двигуном А-41

  • Редуктор пускового двигуна або передавальний механізм (малюнок 1) здійснює передавання обертання від колінвала пускового двигуна на колінвал основного двигуна А-41 під час його запуску. Передавальне співвідношення між двома колінчастими валами становить 16,7. Редуктор складається з фрикційної муфти зчеплення, муфти вільного ходу та механізму вимкнення.

    Зібраний редуктор 41М-19с2А в корпусі (поз. 34), який кріпиться до фланцю картера маховика трьома болтами. Корпус закритий кришкою (поз. 37), сцентрованою напрямним пояском щодо осі корпусу. Вал (поз. 14) обертає у двох кулькопідшипниках (поз. 15, 40), які змонтовані в корпусі та в кришці редуктора. Вал від поздовжніх переміщень обмежується кульковим підшипником (поз. 40).

    На валу (поз. 14) вільно обертається шестерня (поз. 12), яка напресована на бронзову втулку (поз. 13. Від поздовжніх переміщень з одного боку шестерня обмежена кільцем, затисненим між торцем вала та підшипником (поз. 15), а з іншого боку — опорним диском (поз. 10) муфти зчеплення редуктора. До шестерні за допомогою заклепок прикріплений провідний барабан (поз. 11) муфти зчеплення.

    Барабан редуктора (РПД) А-41 виготовлений штампуванням, з листової сталі. Має чотири виступи, що входять до пази провідних дисків (поз. 8) муфти. Ведові диски (поз. 9) муфти зчеплення пазами змонтовані у відповідні пази обойми (поз. 25) муфти вільного ходу. Матеріал дисків — сталь 65Г. Поверхні тертя відшліфовані. Провідні та відні диски розміщені між опорним диском (поз. 10) і натискним диском (поз. 4).

    Опорний диск (поз. 10) і обойма муфти вільного ходу кріпляться болтами до стопи (поз. 3), яка вільно сидить на валу (поз. 14). Обойма (поз. 25) відцентрована щодо стопи (поз. 3) двома штифтами (поз. 7. У розточці маточини змонтований упорний підшипник (поз. 5), через який відбувається передавання осьового зусилля за ввімкненої муфті валу редуктора та підшипника (поз. 40). У механізм вимкнення входять дві втулки (поз. 38, 39), які складаються гвинтовою поверхнею, а також ручка (поз. 1).

    Редуктор пускового двигателя (РПД) А-41, ДТ-75 (41М-19с2А)

    Рис.1 — Редуктор пускового двигуна (РПД) А-41, ДТ-75 (41М-19с2А)

    1 — ручка;  2 — гвинт;  3 — маточина муфти вільного ходу;  4 — натискний диск;  5 – упорний підшипник;  6 – палец;  7 – штифт;  8 — провідний диск;  9 — відовий диск;  10 – опорний диск;  11 — провідний барабан;  12 — шестерня передавального механізму;  13 — втулка шестерні;  14 – вал;  15 – підшипник;  16 – сальник;  17 – втулка сальника;  18 — ручка;  19 — важіль;  20 — корок контрольного отвору;  21 — корок зливного отвору;  22 – пружина;  23 — штовхач;  24 – ролик;  25 — обойма муфти вільного ходу;  26 — вісь вантажів;  27 – груз;  28 — втулка штовхача;  29 — тримач;  30 — штовхач;  31 — шестерня увімкнення;  32, 33 — пружини;  34 – корпус;  35 – пружина;  36 – упорний підшипник;  37 — кришка;  38 — рухома упорна втулка;  39 — нерухома упорна втулка;  40 — підшипник;  41 — кришка підшипника.

Інформація для замовлення
  • Ціна: 5 650 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner