Редуктор пускового двигуна А-01 3А-19с2А
застосовується для тракторів марок Т-4, ТТ-4, а також для тракторів і спецтехнтки, на яких встановлений двигун А-01
Редуктор пускового двигуна А-01 (малюнок 1) здійснює передавання обертання від пускового агрегату до дизельу. Редуктор зібраний у корпусі з чавуну та кріпиться трьома болтами до картера маховика. До корпусу редуктора кріпиться пусковий двигун. Керування редуктором здійснюється за допомогою одного важеля.
Увімкнення двоступеневого редуктора (РПД 03а-19С2А) відбувається в наступному порядку. Шестірня редуктора за допомогою важеля, розташованого на кришці муфти зчеплення двигуна, вводиться в зачеплення з маховиком дизеля. Виступи вантажів (поз. 58) тримача (поз. 57) механізму вмикання водночас зачеплюються за бурт втулки (поз. 56 штовхача (поз. 53).
У момент ввімкнення муфти першого передавання важіль редуктора повернуто вліво до відмови, тобто у бік пускового двигуна, конічна шестерня (поз. 40) повертає упор (поз. 24) муфти першого передавання. Водночас упор (поз. 24) переміщається по скошах упору (поз. 29), зміщуючись і стискаючи гальмівні диски, а вже через них — ведому диску (поз. 20) муфти першого передавання, які зупиняють епіциклічну шестерню (поз. 12), з'єднану з ними шипами. Сонячна шестерня (поз. 8), яка постійно обертається від пускового двигуна, одночасно приводить у рух усі три сателіти (поз. 14).
Сателіти перекочуються за вінцем нерухомої епіциклічної шестерні та починають обертати корпус (поз. 17) обгонной муфты. Ролики (поз. 26) обгінної муфти вводять її в клин із валом (поз. 1) редуктора, надаючи йому обертання, яке він так само передає маховику дизельу.
Рис. 1 — Редуктор пускового двигуна (РПД) А-01 (03а-19С2А)
1 — вал редуктора; 2 – втулка; 3 — самопідтискний каркасний сальник; 4 – стопорна пластина; 5 — склянка підшипника; 6 – ущільнювальне кільце; 7 – корпус редуктора; 8 — сонячна шестерня планетарного механізму; 9 — шестірня муфти зчеплення; 10 – втулки; 11 — маточина епіциклічної шестерні; 12 — епіциклічна шестерня; 13 — вісь сателіту; 14 — сателіт; 15 — упорний диск муфти зчеплення першого передавання; 16 – водило; 17 — корпус обгінної муфти; 18 — втулка муфти зчеплення першого передавання; 19 — гальмівний диск муфти зчеплення першого передавання; 20 — відовий диск муфти зчеплення першого передавання; 21 — гальмівний диск муфти зчеплення другої передачі; 22 — відовий диск муфти зчеплення другого передавання; 23 — палець натискного диска муфти; 24 — натискний упор муфти зчеплення першого передавання; 25 — маточина обгінної муфти; 26 – циліндричний ролик обгінної муфти; 27 – пружина; 28 — болт кріплення корпусу редуктора; 29 — нерухомий упор муфти зчеплення першого передавання; 30 — натискний диск муфти зчеплення другого передавання; 31 — кришка корпусу редуктора; 32 — натискний упор муфти зчеплення другої передачі; 33 — опорні кулькопідшипники; 34 — втулки маточини обгінної муфти; 35 — нерухомий упор муфти зчеплення другої передачі; 36 — кришка; 37 – торцева шайба; 38 — штовхач циліндричного ролика обгінної муфти; 39 — конічна шестірня вмикання муфт зчеплення; 40 — конічна шестірня; 41 — стопорна кулька; 42 – пружина стопорного шарика; 43 – фіксувальний гвинт; 44 — болт стопорної кульки; 45 — пружина штовхача циліндричного ролика; 46 — болт кріплення маточини обгінної муфти; 47 — валик важеля увімкнення; 48 — корок; 49 – упорний стрижень; 50 – пружина упорного стержня; 51 — пружини штовхача; 52 — шестерня увімкнення; 53 — штовхач; 54 — болт; 55 — замкова шайба; 56 — втулка штовхача; 57 — тримач вантажів; 58 – вантаж; 59 — вісь вантажів.
- Ціна: 5 000 ₴