Фільтр 151.37.014-1А олійний нового зразка в зборі, коробки зміни передач КПП колісного трактора виробництва заводу ХТЗ-151К, ХТЗ-17021, ХТЗ-17221, ХТЗ-16131.Коробка передач обладнана гідравлічною системою, що складається з низки вузлів, сполучних каналів, трубопроводів та арматури. У функції гідросистеми входить також забезпечення мастила та підтримання нормального температурного режиму.Узлами гідросистеми коробки передач є: фільтри всмоктування й нагнітання, насос, гідроакумулятор, перепускний клапан, об'єднаний з запобіжний, розподільник, радіатор і бак.Гідравлічний насос і фільтр всмоктування. Односекційний гідравлічний насос НМШ-25 встановлений на нижній кришці роздавальної коробки та прикріплений до неї чотирма болтами. Насос відносно кришки центрується буртом, виготовленим на задній кришці.Між насосом і нижньою кришкою роздавчаної коробки поміщена поронітова ущільнювальна прокладка. Насос до гідросистеми трансмісії приєднуються за допомогою фланцевого притискання, поєднуючи всмоктувальні та нагнітальні отвори в задній кришці насоса з відповідними каналами в нижній кришці роздавальної коробки. Насос складається з корпусу, кришки задньої з нагнітальним і всмоктувальним отворами, передньої кришки, тягової та вітрової шестерні.Відуча шестерня виготовлена заодно з валиком, що мають лисиці. Відвісна шестерня з валиком обертається в бронзових втулках, запресованих у кришки.Ведома шестерня обертається на бронзовій втулці щодо осі, нерухомо встановленому в насосі.Всмоктувальний отвір А в нижній кришці з'єднано з отвором Б, який розміщене під фільтром всмоктування. Фільтр всмоктування являє собою штампований каркас, обтягнутий латунною сіткою. Фланець фільтра всмоктування притягнутий болтами до площини нижньої кришки, накриваючи отвір Б. З нагнітального порожнини насоса олія під тиском подається в горизонтальний отвір У нижній кришці, на виході якого нарізана різь для приєднання арматури нагнітального трубопроводу.
Фільтр у лінії нагнітання, що слугує для тонкого очищення оливи, встановлений на верхній кришці коробки передач. Фільтр поміщений б корпус, що являє собою трубу з фасонним днищем, який з'єднаний із плитою. Над плитою розміщена лита кришка з каналами для відведення відфільтрованої оливи. Між кришкою 6 і плитою, а також плитою і верхньою площиною кришки коробки передач встановлені ущільнювальні прокладки. Кришка та плита з корпусом притягуються до кришки коробки передачами болтів.
Фільтр приєднується до гідросистеми фланцевим притискачем під час поєднання отворів Л і Б з отворами в кришці коробки передач.
У корпусі розташований власне фільтр, що складається зі сочевічних сітчастих фільтрувальних елементів В, надетих на перфоровану трубу та стиснених пружиною через стяжну шпильку. Пружина затиснута фасонною гайкою та контргайкою, що нагвинчуються на стяжну шпильку. Пружину притягують доти, поки шайба не виявиться на одному рівні з торцем поршня.
Поршень із гумовим ущільнювальним кільцем, встановлений у колодці кришки, розділяє порожнини фільтрованого та нефільтрованого масла. У наборі фільтрувальних елементів передбачений кульковий клапан, відрегульований на тиск спрацьовування 3-3,5 кгс/см2. У разі надмірного забруднення фільтра клапан пропускає в систему нефільтровану оливу, запобігаючи руйнуванню фільтрувальних елементів.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
Застосування | Т-150 |
Тип запчастини | Оригінал |
Країна виробник | Україна |
Користувацькі характеристики | |
Тип техніки | т-150 |
Інформація для замовлення
- Ціна: 1 500 ₴