Цей компресор МТЗ (А29.01.000) є одноциліндровим, поршневого типу, одноступеневим. Встановлюється з лівого боку на кришці розподілу двигунів Д-240, Д-243, Д-245. Компресор приводиться в дію від шестерні паливного насоса за допомогою проміжної шестерні (на малюнку поз. 1) на шестерню ведому, який змонтований на колінчастому валу (поз. 3) компресора.
У верхній частині (повості) компресора А29.01.000 містяться всмоктувальний (поз. 11) і нагнітальний (поз. 12) клапани пластинчастого типу, притиснуті до сідниць пружин. Система охолодження компресора — повітряного типу, система мастила — змішаного. Олива з оливної магістралі двигуна надходить по трубці до кришки компресора, а потім через отвір, виготовлений в ущільнювальному пристрої, надходить у канал колінчастого вала. Через цей же канал олива підводиться до підшипника шатуна й одночасно за трубкою йде до підшипника шестерні проміжної. Інші поверхні тертя змащуються розбризкуванням. Злив оливи з компресора здійснюється в піддон двигуна через кришку розподілу.
Робочий цикл компресора МТЗ відбувається в такий спосіб. Під час робочого двигуна отримує привод колінчастий вал компресора. Рухаючись угору, поршень (поз. 7) стискає повітря, яке через клапан (поз. 12) нагнітальний виштовхується в канал нагнітання, а далі трубопроводами спрямовується в повітряний балон. У момент досягнення максимального тиску в балоні (7,5 кгс/см2) відбувається спрацьовування регулятора тиску, що призводить до розвантаження компресора. Водночас повітря в повітряний балон нагнітатися припиняється. У разі зниження тиску в пневматичній системі до 6,5 кгс/см2 відбувається повторне спрацьовування регулятора тиску та відновлюється надходження нагнітного повітря в пневматичну систему трактора
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Застосування | МТЗ-82 |
Виробник | МТЗ |
- Ціна: 4 500 ₴